Η καθημερινότητα του διάολου μου

KnottyStory

mind_the_gap_cover_by_skottieyoung-d51wapc

Είναι μήνες τώρα που έχει ξυπνήσει μέσα μου ένας διάολος. Μου τραβάει τα σκεπάσματα τις νύχτες και με γεμίζει όνειρα, ιδέες κι επανάσταση.

Σηκώνεται μαζί μου το πρωί, με τα ξινισμένα μούτρα του, και δε γελάει πάρα μόνο υποτιμητικά όσο πλένω τα δόντια μου. Ρίχνει πάνω του ό,τι βρει έξω από  τη ντουλάπα και πάει και μπαστακώνεται στη θέση του συνοδηγού κάθε μέρα για να φύγουμε. Με πάει στο γραφείο αμίλητος και φθάνω πάντα αργοπορημένη εξαιτίας του. Αμέσως μόλις μπούμε μέσα πιάνει να εργαστεί , πριν προλάνω καν να φτιάξω τον καφέ μου.

Το αντικείμενο της δουλειάς του είμαι εγω.

Αυτός ο διάολος, για εννιά ολόκληρες ώρες καθημερινά, παίρνει το μυαλό μου, το επεξεργάζεται, το αποσυναρμολογεί και ψάχνει να βρει που είναι κρυμμένα όλα εκείνα τα στοιχεία μου που του αντιστέκονται τελικά τόσο καιρό. Πώς στο διάολο του αντιστέκομαι ακόμα και δε του κάνω το χατήρι;

Είναι μήνες τώρα που…

View original post 681 more words

About georgeptl

The creator of this blog is a 25 year old pharmacist, living and loving in Athens, Greece. Incurably in love with Love, he doesn't like to give up. His target? To prove that anything is possible, if we want it bad enough!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Η καθημερινότητα του διάολου μου

  1. Ami_Gdalo says:

    thanks for sharing my thoughts !!!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

